KiireAbi OÜ e-poe kauplemistingimused

1. Mõisted:
1.1 Veebipood – veebipood aadressil kiireabi.ee ja/või selle alamdomeenid
1.2 Veebipoe tegevuskoht – tegevuskohaks loetakse e-kaubanduse korral veebilehe aadressi (kiireabi.ee/pood)
1.3 Müüja – kiireabi.ee/pood omanik on OÜ Kiireabi, registrikood 14348540
1.4 Kaup – müügiks pakutav või müüdav vallasasi
1.5 Ostja – füüsiline või juriidiline isik, kes soetab Kauplejalt Kaupu
1.6 Tarbija – füüsiline isik, kes tegutseb eesmärgil, mis ei ole seotud tema majandus- või kutsetegevusega
1.7 Tarbijavaidlus – Tarbija ja Kaupleja vahelisest lepingust tulenevate lepinguliste kohustustega seotud vaidlus
1.8 VÕS – võlaõigusseadus

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
2.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest Kaupade ostmisel.
2.2 Veebipoes müüdavate Kaupade hinnad on märgitud Kaupade juurde.
2.3 Hinnad on kuvatud koos käibemaksuga, käibemaksuta hind on kuvatud sulgudes, näiteks „€100,00 (€81,97 + km)“
2.4 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Võimalikud valikud ja tingimused on Kiireabi kauplemistingimuste punktis „4. Kohaletoimetamine“.
2.5 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Täpsustavaid küsimusi tuleb küsida enne tellimist e-posti aadressilt info@kiireabi.ee.
2.6 Kui Kauba laoseis on 0, Kauba juures on märge „järeltellimuses“ või „tellitav“, tuleb enne tellimist tarneaeg täpsustada, saates päringu e-posti aadressile info@kiireabi.ee

3. Tellimuse vormistamine
3.1 Kauba tellimiseks lisab Ostja soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Ostukorvis kuvatakse Kauba maksumus koos käibemaksuga ja ilma käibemaksuta.
3.3 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile ostetud kauba ja tarne tasu suurus eurodes, mille saab tasuda turvaliselt Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay pangalinkide kaudu või Visa/Mastercard kaardimaksete kaudu.
3.4 Pangalingiga tasumisel tuleb Ostjal kindlasti vajutada panga veebilehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.5 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas.
3.6 Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.7 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.8 Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3.9 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitab sellest Müüja Ostjat esimesel võimalusel ning tasutud raha tagastatakse (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine
4.1 Kauba saatmiskulud kannab Ostja, saatmiskulud ja viis lepitakse kirjalikult kokku enne saatmist.
4.2 Kauba eest tasumisel on võimalik Kauba kohaletoimetamiseks valida Omniva, DPD, SmartPosti pakiautomaatide vahel, või valida „Tulen ise järele“. „Tulen ise järele“ puhul tarnekulu ei rakendu, kauba üleandmine toimub kokkulepitud kohas ja kokkulepitud ajal. Aeg lepitakse e-posti teel kokku pärast tellimuse tasumist.
4.3 Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti üldjuhul 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.Müüjale teada olevatest viivitustest teavitab Müüja Ostjat esimesel võimalusel kirjalikult Ostja antud e-posti aadressile.
4.4 Erandlikel juhtumitel on Veebipoel õigus Kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul, sellisel juhul teavitab Veebipood Ostjat kirjalikult ning küsib nõusolekut.

5. Taganemisõigus
5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.2 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud Kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud Kauba testimiseks füüsilises poes.
5.3 Kui Kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.4 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@kiireabi.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.5 Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.6 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.7 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.7 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.8 Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.9 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus
6.1 Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
6.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kiireabi.ee.
6.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
6.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Isikuandmete töötlemine
7.1 Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

8. Vaidluste lahendamine
8.1 Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@kiireabi.ee.
8.2 Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
8.3 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.